fredag, maj 18, 2007

Zand kommenterar

Den nya Sverigedemokraten (f.d moderaten) Michael Zand gör i mitt förra inlägg en kommentar. Det är väl helt i sin ordning att han får komma till tals. Men inte blev man klokare av allt detta. Var finns dessa 9 personer han pratar om?

Och såhär skriver Hallandsposten:

"Michael Zand säger att bolaget inte har haft någon verksamhet och inte heller några kunder som köpt de behandlingar som marknadsförs på hemsidan."

Det är nog där sanningen ligger.

Läs också bloggen Politik,funderingar och foton som grävt lite mer och fått fram lite uppgifter om Zand.

För min del slutar mina inlägg om Zand här. Jag har viktigare saker för mig än att diskutera ett företag som uppenbart inte finns. Och att han valt Sverigedemokraterna är ju hans fria val som var och en får göra i en demokrati och leva med. Synd bara att alliansen därmed förlorade sin majoritet i Halmstad.

Inga kommentarer: