tisdag, augusti 15, 2006

Svar till Bo Karlsing (s)

I dagens Norra Halland svarar jag på insändare från Bo Karlsing (s). Läs mitt inlägg från fredagen den 11 augusti om du vill veta mer.

När får väljarna svar från Bo Karlsing (s) ?

Efter att jag ställt frågor till (s) under 6 månaders tid i tidningarna om nattöppen närakut kommer till slut en insändare från Bo Karlsing (s) i NH 11/8 med frågan, vem är Tommy Rydfeldt? Jag är landstingskandidat för folkpartiet. Min främsta fråga är att vi skall ha nattöppen närakut och kunna besöka en doktor även nattetid i Kungsbacka. Vill du veta mer gå gärna in på min hemsida.

Nu har jag svarat. När skall Bo Karlsing svara på mina frågor?
När skall väljarna få besked om varför socialdemokraterna lovade nattöppen jour vid förra valet men sedan vid två tillfällen under hösten 2005 svek sitt vallöfte och väljarna och inte röstade för nattöppen närakut när frågan uppe i närsjukvårdsnämnden?

Tommy Rydfeldt (fp)
Landstingskandidat

Inga kommentarer: