tisdag, november 13, 2007

Uppringd av Yellow Register

Blev precis uppringd av företaget Yellow register. Man skulle ha 5 hemsidor i Kungsbacka att ha som försök….Och så långt han mannen innan jag sa att, det är ju ni som är kända från Uppdrag granskning?

- Vet jag inget om, sa mannen.

- Såg du inte programmet om er i onsdags, ni framställdes ju som ett skojarföretag?

- Har jag aldrig hört talas om, fortsatte han och var tyst.

- Jag tror nog det inte är någon idé vi pratar vidare. Jag tror ingen vill ta i er med tång, sa ja.

Nähä, sa han och la på.

Läs mer om företaget på SVT:s sida. Här och här.

Är lite förvånade över att de fortsätter ringa och spelar totalt ovetande om programmet.

Hade varit bättre att säga, jo jag känner till det men låt mig visa att de har fel. Jag hade ju inte ändrat mig men det hade ju låtit bättre.

Jag hoppas att de flesta är som jag nämligen att när någon säger att något är gratis blir jag misstänksam.

Inga kommentarer: